jueves, 9 de agosto de 2012

ÊTRE LIBRE


Photos by Pedro García

10 comentarios:

  1. Me encantan tus pulseritas, son una moneria =)

    Un besito
    stylelovely.com/el-blog-de-azucar-y-miel/

    ResponderEliminar
  2. WOW this is so lovely, I´d love to see more posts like this! You have a great taste,very similar to mine! Check out my new post I think you´ll like it !

    ResponderEliminar
  3. Love that braided bracelet. Really want one like it - it's th eperfect little combo of vintage celtic and modern chic. You look so pretty in these pics, and I wish I were in this setting!

    Those white buildings with that sundress are perfect!

    -Gabrielle

    ResponderEliminar
  4. Wow! Esta combinación me encanta, la de vestido floral con botines en verano, auizas acortaría el largo de la falda, pero estas genial. Besos!

    ResponderEliminar
  5. Cute floral dress. Perfect go to piece in Summer.

    Christie x

    Dark Blue Stripes

    ResponderEliminar
  6. look perfecto para un dia en iBIZA

    ResponderEliminar
  7. me encanta el look! y tu blog, acabo de pasarme por chiripa jaja y me quedo ! tienes una nueva seguidora!

    ResponderEliminar
  8. Estas guapísima! El vestido es monísimo!

    http://cravingforbarneys.com

    ResponderEliminar
  9. hola!!!!!
    que mono el vestido, me encanta con las botitas cortas
    besitos
    nosotras os traemos modelitos para bajar a la playa..
    http://elsinfonierosa.blogspot.com.es/2012/08/beachwear.html

    ResponderEliminar